עו"ד דיני עבודה ונזיקין

 

בסוגים שונים של בעיות וסוגיות משפטיות, עו"ד דיני עבודה ונזיקין הוא הכתובת הנכונה. כך למשל כאשר מדובר על תביעת נזקי גוף בשל תאונת עבודה או תאונת דרכים. מצבים משפטיים מורכבים אלו מערבים את שני התחומים ועל כן עורך דין המתמחה בדיני עבודה, לצד דיני הנזיקין, יכול להעניק ללקוח מענה משפטי מלא ומקיף.

פיצויים בגין תאונת עבודה

תאונות עבודה הן תרחיש נפוץ מאוד, כאשר לעיתים קרובות נגרם לעובד נזק פיזי משמעותי, הפוגע בכושר עבודתו. במצב דברים זה, יש להגיש תביעה למוסד לביטוח לאומי, לקבלת דמי פגיעה, במסגרתה ישולם לעובד פיצוי בשל אובדן השתכרות בתקופה זו. היה ונזקיו של העובד מן התאונה החלימו והוא יכול לשוב לעבודתו, הרי זה מצוין. אולם אם המדובר בתאונה קשה אשר הותירה נכות משמעותית לעובד, יוכל הוא להגיש תביעה לקבלת גמלת נכות מעבודה. זו משולמת באמצעות קצבה חודשית או תשלום חד פעמי, בהתאם לאחוזי הנכות שייקבעו על ידי הוועדה הרפואית של ביטוח לאומי. אמנם, מבחינה פרוצדוראלית יכול העובד להגיש באופן עצמאי תביעות אלו, אך מומלץ להיעזר בשירותיו של עו"ד דיני עבודה ונזיקין, אשר מכיר את נבכי ההליך מול גוף זה ויוכל לטפל בתביעה בצורה המהירה והטובה ביותר.

תביעה לפיצוי בשל תאונת דרכים

עו"ד דיני עבודה ונזיקין מטפל גם בתביעות לפיצוי בשל תאונת דרכים. כאשר מדובר בתאונת דרכים רגילה, האחריות על הפיצוי לנפגע הנה של חברת הביטוח, אולם אם התאונה התרחשה בדרכו של אדם מביתו לעבודתו או להפך, זוהי תאונת עבודה והפיצוי ישולם על ידי ביטוח לאומי, כפי שפורט לעיל. הליך התביעה מול חברת הביטוח הוא אף מורכב עוד יותר מאשר הליך קבלת הפיצוי מביטוח לאומי. אלו מעסיקות חוקרים מיומנים וצוות רחב של עורכי דין מטעמם, אשר תפקידם הוא לאתר סיבות ונימוקים לדחיית התביעה לפיצוי שהגיש הנפגע. המציאות מלמדת כי פנייה עצמאית של נפגעי תאונות דרכים לחברות הביטוח, מותירה אותם לרוב מול שוקת שבורה, היות שאין בידם את הכלים, הידע והניסיון כדי להתנהל בהצלחה מול גוף חזק כל כך. על כן, זקוק הנפגע לייצוג משפטי מקצועי של עורך דין נזקי גוף, עתיר ניסיון ובעל רקורד של הצלחה בייצוג נפגעים מול חברות ביטוח.

מאמרים קשורים:

תביעות ביטוח- אובדן כושר עבודה

אובדן כושר עבודה אובדן כושר עבודה הוא מצב דרמטי וחשוב להתמודד עם השלבים הבאים: דיווח לביטוח לאומי: דווח לביטוח לאומי על המצב ופרטי המקרה, כדי להפעיל את הזכויות והתמיכה הנדרשת.

קרא עוד »
דילוג לתוכן