תביעות רשלנות רפואית

תביעות רשלנות רפואית הן תביעות שנעשות על רקע מצבים רגישים ביותר. כל אדם שמחליט להגיש תביעה משום רשלנות הוא אדם שנפגע נפשית או פיזית במהלך פרוצדורה רפואית שהייתה אמורה לגרום לפתרון או להקלה של בעיה רפואית ממנה סבל. במקרים בהם אתם סבורים שנגרם לכם עוול רפואי חשוב שתפנו אל עורך דין המתמחה בתחום.

סוגים שונים של תביעות רשלנות רפואית

יש סוגים שונים של מצבי רשלנות רפואית וחשוב מאוד לפנות אל עורך דין המתמחה בתחום ויכול להציג רזומה עשיר של הצלחות בתביעות רשלנות רפואית בתחום בו אתם מעוניינים. אמנם רשלנות היא רשלנות, אך אי אפשר להתעלם מהעובדה שבכל סוג תביעה יש דקויות שונות, כלומר תביעת רשלנות בלידה תהיה שונה מתביעת רשלנות באבחון אירוע מוחי, מחלה קשה, אבחון לקוי של מחלה או מתן תרופות לא נכונות.

בוחרים עורך דין

בחירת עורך דין תמיד צריכה להיעשות לאחר בדיקת הדברים הבאים:

  • רישיון – תמיד יש לוודא שמדובר בעורך דין בעל מספר רישיון, כלומר שיכול לעסוק בתחום עריכת דין בהתאם לחוק בישראל.
  • ניסיון – יש לוודא שמדובר בעורך דין בעלניסיון בתחום הרשלנות הרפואית. כמה שיותר ניסיון כך יותר טוב.
  • התמחות ספציפית – יש לוודא שמדובר בעורך דין המתמחה בתחום זה (גם אם הוא מספק שירות בתחומים משפטיים נוספים).
  • מיקום – למיקום יש חשיבות גדולה שכן אתם תפגשו עם עורך הדין שלכם כמה וכמה פעמים ולכן חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין שממוקם בקרבת מקום אליכם.

עלות- תמיד יש לברר עם עורך הדין אליו פניתם את כל הקשור בעלויות וזאת על מנת לא למצוא את עצמכם מפסיקים תהליך משפטי חשוב משום אי הבנות כספיות.

תביעות רשלנות רפואית – למה עורך דין?

אחת מן השאלות הראשונות אותן שואלים אנשים שמעוניינים להגיש תביעות רשלנות רפואית היא האם ניתן להימנע משכירת שירותיו של עורך דין על מנת לצמצם בהוצאות. התשובה היא שתמיד יש אפשרות להימנע מכך, אך יש לקחת בחשבון שההחלטה לא לשכור את שירותיו של עורך דין תוביל אתכם לביצוע כל הצעדים בעצמכם וכיוון שרוב האנשים אינם מומחים בתחום תביעות רשלנות רפואית, חוות דעת רפואיות, הבירוקרטיה המשפטית ועוד, קרוב לוודאי שהפיצויים שיפסקו לכם על ידי בית המשפט יהיו פחותים מן הסכום המגיע לכם על פי חוק. שכירת שירותיו של עורך דין תעזור לכם להתמודד עם התהליך בצורה מהירה יותר וכמובן מקצועית ביותר וכן לקבל את המקסימום שמגיע לכם בגין הסבל והנזק שגרמה לכם הרשלנות הרפואית.

תביעות רשלנות רפואית

מאמרים קשורים:

תביעות ביטוח- אובדן כושר עבודה

אובדן כושר עבודה אובדן כושר עבודה הוא מצב דרמטי וחשוב להתמודד עם השלבים הבאים: דיווח לביטוח לאומי: דווח לביטוח לאומי על המצב ופרטי המקרה, כדי להפעיל את הזכויות והתמיכה הנדרשת.

קרא עוד »
דילוג לתוכן