עורך דין נזקי גוף

תחום נזקי הגוף עוסק בנזקים שנגרמו כתוצאה מתאונות שונות כגון: תאונות עבודה או תאונות דרכים. תחום זה נרחב עד כדי כך שלא כל מי שנפגע בדרך זו או אחרת מודע לכך שהוא יכול לקבל פיצויים. לפיכך, במקרה של פגיעה מומלץ לפנות אל עורך דין המתמחה בנזקי גוף כדי לברר אם אתם זכאים לפיצוי כספי בעקבות התאונה.

המלצות לבחירת עורך דין המתמחה בנזקי גוף

פגיעה היא דבר בלתי נעים המשבש את אורח חיינו, והיא אף עלולה לגרום לאשפוז לטווח ארוך ולפגיעה בכושר העבודה. כשאנו פונים לקבל עזרה משפטית בנושא, אנו מעוניינים שיטפלו במקרה שלנו באופן המקצועי ביותר. להלן כמה טיפים שיכולים לסייע בבחירת עורך דין מקצועי:

  • ניגוד אינטרסים – כשבאים לבדוק משרד עורך דין נזקי גוף מומלץ לברר אם הוא מייצג רק אנשים פרטיים או גם חברות ביטוח. במידה והמשרד מייצג גם חברות ביטוח, הוא עלול להיקלע לניגוד אינטרסים, לפעול לטובת חברות הביטוח ולא לייצג אתכם על הצד הטוב ביותר.
  • המלצות – כדאי לקבל המלצות על משרד עורך הדין שאליו אתם מתכוונים לפנות מטעם אנשים שונים שעברו תאונות בדרגות שונות. ניתן לבדוק את העניין באינטרנט או לברר בסביבתכם הקרובה.
  • עורך דין ממוקד תחום – האם עורך הדין מתמחה בענייני נזיקין או שמדובר בעורך דין העוסק בנושאים כלליים?
  • ותק מקצועי – כמה שנים עוסק עורך הדין בענייני נזיקין? ככל שהוא בעל ניסיון רב יותר, כך גובר הסיכוי לקבל שירות מקצועי יותר.

פנו אלינו לייעוץ

נפגעתם כתוצאה משימוש בכלי בעבודה ולא בטוחים אם מגיעים לכם פיצויים? עברתם לאחרונה תאונת דרכים? דעו את המגיע לכם. פנו אלינו בטלפון או דרך אתר האינטרנט לקבלת ייעוץ מקצועי בענייני נזיקין. חשוב שתקבלו את הפיצוי המגיע לכם.

עורך דין נזקי גוף

מאמרים קשורים:

תביעות ביטוח- אובדן כושר עבודה

אובדן כושר עבודה אובדן כושר עבודה הוא מצב דרמטי וחשוב להתמודד עם השלבים הבאים: דיווח לביטוח לאומי: דווח לביטוח לאומי על המצב ופרטי המקרה, כדי להפעיל את הזכויות והתמיכה הנדרשת.

קרא עוד »
דילוג לתוכן