עורך דין חוזים במרכז

חוזה הוא דרך לעגן מסמך אשר יהא בעל תוקף משפטי להסכמה בין צדדים שהינם כשרים להיות צד לחוזה(לא קטין או חסוי וכו'). 

החוזה הוא עיגון של הסכמה בין צדדים המוכרת על ידי החוק, וניתנת לאכיפה על ידי בית המשפט. 

החוק, ובאמצעותו, בתי המשפט, מקנים סעדים (נוספים על סעד האכיפה) למי שנפגע כתוצאה מהפרת חוזה, כמו גם סעד הפיצויים. 

חוזה יכול להיות גם בעל פה. העובדה שהחוזה לא נכתב על נייר לא פוגמת בהסכמה שבין הצדדים .

משרד עורכי הדין אגו, בועז גבאי, מתמחה בתחום המשפט האזרחי-עריכת חוזים ובדיקת מסמכים לצורך כל עסקה וייצוג בבית המשפט בכל הדרוש בענייני דיני החוזים.

שירותי עורך דין חוזים

משרדנו מתמחה בעריכתם של חוזים ובדיקתם של מסמכים הנדרשים לצורך עסקאות, ומייצג את לקוחותיו בבית המשפט בכל הסוגיות הנוגעות לדיני חוזים. שירותינו המשפטיים מאופיינים בסטנדרט הגבוה ביותר של בקיאות ומיומנות מקצועית, וברשותנו ידע עשיר וניסיון רב בכל תחומי המשפט האזרחי. אנו מקפידים על ליווי אישי וקרוב של לקוחותינו, תוך שימת לב לכל פרט קטן כגדול, ועל מענה ענייני, יעיל ומהיר לצרכיהם. כל זאת, על מנת לערוך חוזים תקפים מבחינה חוקית, בהירים ומפורטים, המשקפים ומבטיחים את האינטרסים והזכויות של הלקוח.

כמה מילים על חוזים

חוזה עשוי להיות מסמך כתוב או התחייבות בעל פה, ועניינו עיגון זכויות, חובות והסכמות בין שני צדדים באופן המוכר בחוק. לפיכך, בעת הפרתו של החוזה בכללותו, או אחד מסעיפיו, ניתן לפנות לבית המשפט על מנת לקבל סעדים כגון אכיפת החוזה על הצד השני, או פיצויים כספיים. למעשה, כמעט בכל תחומי החיים קיימים חוזים מסוגים שונים, כגון חוזי מכירת והשכרת נכסים, הסכמים בין נותני שירות לצרכנים, הסכמי אספקה ועבודה, הסכמי מייסדים והקמת מפעלים, הסכמי ממון והסכמים לחיים משותפים, הסכמי סודיות ועוד. הגורם המשותף לכולם הוא מתן תשומת לב לכל אחד מהפרטים והתנאים האמורים בחוזה, על מנת שייתן מענה אמיתי והולם לאינטרסים של הצדדים ויאפשר את ביצוע העסקה או הפרויקט. כלומר, חוזה טוב הוא זה היוצר בסיס איתן לשיתוף הפעולה ולהשגת המטרות, בעודו צופה מראש מכשולים ובעיות העלולים להתעורר ונותן להם פתרונות הולמים. בנוסף, עליו להיות מנוסח בצורה בהירה וברורה, לרבות כל הקשור למצבי הפרת ההסכם והפעולות שיתבצעו בגינם. בשורה התחתונה, עליו לאפשר התנהלות עסקית (או אחרת) באופן שקט ומובן לשני הצדדים, ולהקנות להם את הביטחון בהתחייבויות והזכויות המשותפות.

חשיבותו של עורך הדין

עורך דין חוזים חייב להיות בעל בקיאות מעמיקה בתחום המסוים בו עוסק החוזה. זאת, מאחר שלכל פעילות עסקית מתלווים סוגיות וסייגים שונים, כגון היבטי מיסוי, זכויות קניין, הקצאת מניות וכדומה. יתר על כן, עליו להכיר היטב את מטרותיו וצרכיו של הלקוח הספציפי, את הסיכונים המיוחדים הקיימים בעסקה המדוברת, ואת ההזדמנויות הטמונות בה. זוהי הדרך לניסוח חוזה המבטיח את הזכויות ומקטין ככל האפשר את הסיכונים להפסדים או לתסבוכות משפטיות בעתיד, שכן בסופו של דבר מטרתו היא למנוע סכסוכים, אי הבנות או הגעה לערכאות משפטיות.

לפרטים נוספים וקביעת פגישה

במידה שהינכם מעוניינים בשירותי עורך דין חוזים פנו עוד היום אל משרד עורכי הדין אגו, בועז-גבאי בטלפון 09-7722258. אנו נשמח לעמוד לרשותכם וללוותכם באופן צמוד לעריכת חוזה התפור במדויק לצרכיכם.

מאמרים קשורים:

תביעות ביטוח- אובדן כושר עבודה

אובדן כושר עבודה אובדן כושר עבודה הוא מצב דרמטי וחשוב להתמודד עם השלבים הבאים: דיווח לביטוח לאומי: דווח לביטוח לאומי על המצב ופרטי המקרה, כדי להפעיל את הזכויות והתמיכה הנדרשת.

קרא עוד »
דילוג לתוכן