עו"ד דיני עבודה הכי טובים

עולם דיני העבודה הוא תחום משפטי ייחוד ומורכב ועל כן, כאשר עולה בעיה משפטית, חשוב מאוד לפנות לעורכי דין המתמחים בדיני עבודה. כך תדעו כי אתם בידיים טובות וכי תקבלו את הייצוג המשפטי המתאים.

מגוון רחב של סוגיות משפטיות

עו"ד דיני עבודה הכי טובים, מטפלים בקשת רחבה של סכסוכים משפטיים ומלווים את הלקוח לאורך כל שלבי ההליך המשפטי. מהן הסוגיות המרכזיות בהם מטפלים עורכי דין לעבודה:

  • פיטורים והתפטרות: בין אם מדובר בעובד המתפטר מעבודתו ובין אם במעסיק המפטר עובד, עולות לא פעם שאלות בדבר תשלום זכויות סוציאליות, חוקיות הפיטורים וכיו"ב.
  • זכויות עובדות בהריון: אישה בהריון שפוטרה ללא היתר, זקוקה לייצוג משפטי לקבלת פיצוי, לצד מעסיק המבקש לפנות למשרד הכלכלה לקבלת היתר לפיטורים.
  • תביעות מול ביטוח לאומי: עורך דין לדיני עבודה מייצג עובדים ומעסיקים מול ביטוח לאומי במגוון תביעות.

ייצוג משפטי בערכאות

אנשים רבים אינם מודעים לכך, אך סכסוכי עבודה אינם נדונים בבתי המשפט האזרחיים הרגילים, אלא בבתי הדין האזוריים לעבודה. עו"ד דיני עבודה הכי טובים מייצגים עובדים ומעבידים בערכאה זו וכן בהליכי ערעור הנדונים בבית הדין הארצי לעבודה בירושלים. לבתי הדין לעבודה סדרי דין ייחודיים להם ועל כן, ישנה חשיבות רבה כי בכל דיון בערכאות אלו, הצדדים יהיו מיוצגים על ידי עורכי דין מומחים לעבודה.

גישור בסכסוכי עבודה

רבות מן התביעות המוגשות לבתי הדין לעבודה, מתאימות להליך של גישור, במסגרתו, יושבים הצדדים עם עורכי דינם, סביב שולחן אחד ויחד עם המגשר, מנסים להגיע לפתרון מוסכם והוגן.  להליך הגישור בסכסוכי עבודה יתרונות רבים כגון:

  • חסכון בזמן ובעלויות: ככלל, תוך פגישת גישור אחת או שתיים, ניתן לגבש הסכם גישור ואין צורך להמתין חודשים ארוכים לדיון, או לשאת בעלויות ההליך המשפטי.
  •  הליך וולונטרי: גישור הוא הליך בלתי מחייב ועל כן הצדדים חופשיים לסיימו בכל עת  ולשוב להתדיין בבית המשפט.
  • פתרונות יצירתיים: יתרון נוסף וחשוב מאוד של הליך הגישור הוא  יכולתו של המגשר להציע פתרונות יצירתיים לסכסוך, כאלו אשר אינם באים בחשבון בדיון בבית משפט.

מאמרים קשורים:

תביעות ביטוח- אובדן כושר עבודה

אובדן כושר עבודה אובדן כושר עבודה הוא מצב דרמטי וחשוב להתמודד עם השלבים הבאים: דיווח לביטוח לאומי: דווח לביטוח לאומי על המצב ופרטי המקרה, כדי להפעיל את הזכויות והתמיכה הנדרשת.

קרא עוד »
דילוג לתוכן