עורך דין תאונות דרכים

תאונת דרכים בהגדרתה היא התנגשות כלי רכב באובייקט כלשהו, כגון: רכב אחר, אדם, חיה או עצם הקשור לתשתית בכביש. מבחינה משפטית, ניתן להגיש תביעה על נזקי גוף בגין תאונת דרכים במטרה לקבל על כך פיצויים. תאונת דרכים תיחשב לא רק לנזק שנגרם לאדם כתוצאה משימוש ברכבו, דהיינו פגיעה גופנית בגלל ביצוע פעולות כמו נסיעה, חנייה, גרירה או ירידה מהרכב, אלא גם אירוע פגיעה שנגרם עקב תקלה ברכב בגלל תקלה באחד מרכיביו. חשוב לדעת את הזכויות העומדות לרשות הנפגע בתאונת דרכים, ולהיוועץ לשם כך בעורך דין תאונות דרכים.

נפגעתי בתאונת דרכים, מה עושים?

תאונת דרכים היא אירוע טראומטי שיכול לערער נפשית כל אדם. עם זאת, גם במקרה זה מומלץ לשמור עד כמה שניתן על קור רוח ולהשתדל לפעול בהתאם לסעיפים האלה:

  • תיעוד האירוע – נסו לתעד עד כמה שאפשר את פרטי התאונה, לרבות על ידי רישום פרטי הנהג הפוגע ומספר הרכב שלו.
  • טיפול רפואי – חשוב לפנות בהקדם האפשרי לקבלת טיפול רפואי, לוודא כי הרופא תיעד את כל פרטי הנזק הגופני שנגרם לכם ולבקש אישור מחלה במידה שעליכם להיעדר מהעבודה עקב התאונה.
  • שמירת תיעוד – יש צורך לשמור כל תיעוד אפשרי הקשור בתאונה: תיעוד רפואי (סיכום אשפוז מבית החולים, מרשמים, קבלות על טיפולים רפואיים) או תיעוד בגין הוצאות על עזרה מצד ג'.
  • אישור משטרתי – חשוב לפנות לתחנת המשטרה הקרובה כדי להוציא אישור משטרה על התאונה.
  • ייעוץ משפטי – חשוב לפנות לעורך דין המתמחה בתאונות דרכים כדי לקבל עזרה מקצועית.

כיצד יעזור לנו עורך דין המתמחה בתאונות דרכים?

נפגעי תאונות דרכים רבים אינם יודעים את זכויותיהם המשפטיות. עורך דין המתמחה בתאונות דרכים מלווה את הנפגע מהרגע שהלקוח פונה אליו, עוזר לו בהשגת הפיצויים המגיעים לו ומייצג אותו בבית המשפט במידת הצורך. אז אם נפגעתם בתאונת דרכים ואתם זקוקים לעזרה, אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנו נסייע לכם בקבלת הפיצוי המגיע לכם.

עורך דין תאונות דרכים

מאמרים קשורים:

תביעות ביטוח- אובדן כושר עבודה

אובדן כושר עבודה אובדן כושר עבודה הוא מצב דרמטי וחשוב להתמודד עם השלבים הבאים: דיווח לביטוח לאומי: דווח לביטוח לאומי על המצב ופרטי המקרה, כדי להפעיל את הזכויות והתמיכה הנדרשת.

קרא עוד »
דילוג לתוכן