רשלנות רפואית בהריון

ישנם מצבים מצערים של רשלנות רפואית בהיריון שמובילים חס וחלילה להפלה, פטירה של תינוק ונזקים לתינוק. אם אתם נמצאים בסיטואציה לא פשוטה זו ואתם סבורים שמדובר ברשלנות רפואית, חשוב לפנות אל עורך דין המתמחה ברשלנות רפואית ויכול להציג בפניכם רזומה עשיר של תביעות בתחום רשלנות רפואית בהיריון על מנת שיבחן את המקרה.

מהי רשלנות רפואית?

מקרים של רשלנות רפואית משמע מתן שירות רפואי תוך סטייה מאותה רמת זהירות סבירה שנדרשת מהרופא, מהמנתח, מהצוות הרפואי ומן המוסד הרפואי בו נערך הניתוח. יש מצב של רשלנות במקרה והסטייה הזו גרמה לנזק אצל המטופל. יש סוגים שונים של תביעות רשלנות, ביניהן רשלנות בעת ניתוחים, רשלנות משום מתן תרופות לא מתאימות, אבחון לא נכון או מאוחר של סרטן או כל מחלה קשה אחרת, רשלנות בלידה וכן רשלנות בתקופת ההיריון.

מהי רשלנות רפואית בהיריון?

רשלנות רפואית בהיריון משמע רשלנות בעת חודשי ההיריון שהובילו למצבים של אובדן ההיריון, סיכון חיים ופגיעה באם או בעובר. תקופת ההיריון הינה תקופה לא פשוטה עבור רוב הנשים. כאן מדובר בתקופה בה כל המערכות של הגוף נרתמות למען משימה אחת והיא יצירת תינוק ושמירה על בריאותו.

לצערנו לא פעם ולא פעמיים אנו שומעים על מקרים של מוות ליולדת או לעובר וכן נזקים פיזיים ליילוד. במקרים כאלו חשוב לברר מה קרה ומדוע הדבר קרה. פנייה אל עורך דין שמומחה בתחום תאפשר לו לעיין בתיק ולבחון את כל הנתונים ובהתאם לכך לומר לכם האם מבחינה משפטית הוא סבור שיש מקום לתביעת רשלנות רפואית בהיריון. אם אכן זה המצב עורך הדין יוכל לספק לכם ייעוץ משפטי לגבי כל הצעדים המשפטיים הדרושים, לעזור לכם להרכיב את תיק התביעה (כולל פנייה אל רופא המתמחה בתחום לשם קבלת חוות דעת רפואיות) ולייצג אתכם בפני בית המשפט וזאת על מנת שבית המשפט יכיר בכך שנגרם לכם נזק ויפסוק לכם את הפיצויים המגיעים לכם.

סבורים שהמקרה שלכם הוא מקרה של רשלנות רפואית בהיריון? מעוניינים בחוות דעת משפטית והסבר כיצד לקבל את מה שמגיע לכם? צוות אגו, בועז-גבאי, משרד עורכי דין ישמחו לספק לכם ייעוץ משפטי. ניתן להשיג אותנו בטלפון 09-7722258 או השאירו את הפרטים שלכם באתר האינטרנט שלנו ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

מאמרים קשורים:

תביעות ביטוח- אובדן כושר עבודה

אובדן כושר עבודה אובדן כושר עבודה הוא מצב דרמטי וחשוב להתמודד עם השלבים הבאים: דיווח לביטוח לאומי: דווח לביטוח לאומי על המצב ופרטי המקרה, כדי להפעיל את הזכויות והתמיכה הנדרשת.

קרא עוד »
דילוג לתוכן