עורך דין תאונות דרכים מומלץ

תאונת דרכים נחשבת לפגיעה גופנית הנגרמת לאדם כתוצאה מרכב מנועי המיועד לתחבורה, כגון: רכב פרטי, משאית או אופנוע. מומלץ למי שעבר תאונה ומעוניין לדעת אם הוא יכול לקבל פיצויים לפנות אל עורך דין המתמחה בתאונות דרכים, משום שבמקרים מסוימים התאונה לא תיחשב לתאונת דרכים. לדוגמה, תאונה שהתרחשה בזמן שפירקו ממנו סחורה או כאשר הרכב עמד במקום מותר לחנייה, או תאונה שהתרחשה עקב פגיעה של רכב שאינו בעל כוח מכני כמו מדרגות נעות או כיסא גלגלים.

את מי תובעים במקרה של תאונה?

כדאי לבחור בקפידה עורך דין תאונות דרכים, בהתאם להמלצות שאתם מקבלים ממכרים או תגובות שאתם קוראים באינטרנט, ובהתאם למידע שיש לכם עליו, כגון: תחומי עיסוקו והניסיון שיש לו בתחום. כאשר בחרתם סוף סוף עורך דין תאונות דרכים, הוא יבחן את מקרה התביעה. בין אם אתם נהגתם ברכב בזמן התאונה ובין אם אתם הנוסעים, יתבע עורך הדין את חברת הביטוח המבטחת את הרכב בו נסעתם בזמן התאונה. אם נפגעתם כהולכי רגל, תוגש התביעה נגד חברת הביטוח של הרכב הפוגע.. במקרים שבהם הרכב אינו מבוטח והאדם שנפגע אינו הנהג, תוגש התביעה נגד קרנית – הקרן לפיצויים לתאונת דרכים..

מה עושה עורך הדין?

אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת עזרה משפטית מקצועית בתחום דיני נזיקין עקב תאונת דרכים. אנו מכירים את כל ההליכים הקשורים בהתנהלות מול חברת הביטוח ומול בית המשפט בתחום זה. בשלב הראשון אנו אוספים את המידע הרלוונטי, את כל המסמכים הרפואיים וכן את מסמכי הביטוח הקשורים לתאונה שעברתם. לאחר מכן אנו מתייעצים עם רופאים מומחים ומנסחים את כתב התביעה המתאים למקרה שלכם. לאחר מכן, בבית המשפט יגישו מומחים רפואיים חוות דעת על מצבכם, ובהתאם לכך ניתן יהיה לקבוע את גובה הפיצויים שתקבלו, תוך התחשבות במשתנים כמו שיעור הנכות, שיעור השתכרותכם לאחר התאונה בהשוואה לשיעור ההשתכרות לפניה, גילכם ועוד.

עורך דין תאונות דרכים מומלץ

מאמרים קשורים:

תביעות ביטוח- אובדן כושר עבודה

אובדן כושר עבודה אובדן כושר עבודה הוא מצב דרמטי וחשוב להתמודד עם השלבים הבאים: דיווח לביטוח לאומי: דווח לביטוח לאומי על המצב ופרטי המקרה, כדי להפעיל את הזכויות והתמיכה הנדרשת.

קרא עוד »
דילוג לתוכן