עו"ד רשלנות רפואית

עו"ד רשלנות רפואית הוא עורך דין המטפל במקרים שבהם נגרם למטופל נזק בהליך רפואי. זה יכול להיות אבחון מאוחר של מחלה ממאירה שפגעה בסיכויי המטופל להבריא ממנה, או במתן טיפול כלשהו ללא הסכמת החולה. אולם חשוב לזכור שלא כל מקרה ייחשב לרשלנות רפואית. ישנם מקרים שבהם נדמה למטופל שהתרחשה רשלנות רפואית, כשלמעשה הרופאים פעלו כחוק. במקרים אחרים לא משתלם כלכלית להגיש תביעה נגד הצוות הרפואי. עורך הדין בוחן כל מקרה לגופו.

על פעולתו של עו"ד רשלנות רפואית

כיצד בוחר עו"ד רשלנות רפואית את דרך הפעולה האופטימלית?

ראשית, הוא נפגש אתכם ולומד מכם על המקרה. לאחר מכן, הוא ניגש לפעולה הארוכה והמורכבת של איסוף המסמכים. הוא אוסף את כל המסמכים האפשריים שיעזרו לו לקבוע מהי דרך הפעולה הטובה ביותר עבורכם, כולל מסמכים רפואיים ומסמכי ביטוח. בשלב השני, הוא מתייעץ עם רופאים. חשוב לזכור שאף על פי שמדובר בעורך דין לענייני רפואה, עורך דין אינו רופא, ורק רופא מומחה יכול לקבוע מה הנזק הרפואי שנגרם לכם ולהחליט האם הצוות הרפואי אכן פעל ברשלנות. בשלב הבא בוחן עורך הדין האם משתלם לכם להגיש תביעה. ייתכן מצב שבו גובה הפיצויים שתקבלו נמוך יותר מהוצאות התביעה עצמה. במצב זה ימליץ לכם עורך הדין לא להגיש תביעה. מנגד, אם הוא מגיע למסקנה שהעניין משתלם עבורכם, ייגש עו"ד רשלנות רפואית לניסוח כתב התביעה.

אתם מוזמנים לפנות אלינו לייעוץ

כחולים, אינכם צריכים לסבול התנהגות בלתי הוגנת. אם נעשה לכם עוול רפואי ואתם ממשיכים לסבול כתוצאה מרשלנות רפואית, אנו נוכל לספק לכם את כל הייעוץ המשפטי הדרוש ולייצג אתכם בכל ההליך המשפטי החל מהגשת התביעה ועד לקבלת הפיצוי, תוך הפעלת שיקול דעת מקצועי ובהתאם להתייעצות עם מומחים בתחום. אם מגיעים לכם פיצויים, אנו נדאג לכך שתקבלו אותם.

עו"ד רשלנות רפואית

מאמרים קשורים:

תביעות ביטוח- אובדן כושר עבודה

אובדן כושר עבודה אובדן כושר עבודה הוא מצב דרמטי וחשוב להתמודד עם השלבים הבאים: דיווח לביטוח לאומי: דווח לביטוח לאומי על המצב ופרטי המקרה, כדי להפעיל את הזכויות והתמיכה הנדרשת.

קרא עוד »
דילוג לתוכן