תביעת רשלנות רפואית בלידה

הלידה הוא אירוע משמח, אך רשלנות רפואית בלידה עלולה לגרום לעגמת נפש רבה. מבין הדוגמאות הרבות לרשלנות רפואית ניתן למנות ניתוח קיסרי שנכשל, הזרקת אפידורל ליולדת כאשר יש בעיה רפואית, שימוש בלתי נכון בכשירים כמו מלקחיים, החלטה רפואית שגויה בסיום הלידה, היעדר נוכחות של רופא במהלך מצוקת העובר וכדו'.

רשלנות רפואית – קרה או לא קרה?

כיצד ניתן לדעת אם התרחשה רשלנות רפואית בלידה? לעתים נדמה ליולדת או לבני משפחתה, שאינם בעלי הכשרה רפואית, כי חוסר פעולה של אחד מאנשי הצוות הרפואי מהווה רשלנות רפואית, אם כי לא תמיד זהו המקרה. במצבים מסוימים התנהלות הצוות הרפואי אכן עומדת בקריטריונים המתאימים. לפיכך, כדי לענות על השאלה האם הייתה או לא הייתה כאן רשלנות רפואית, חשוב לבדוק את המקרה בעיניים מקצועיות של עו"ד המומחה לתביעות רשלנות רפואית, אשר יבחן, בעזרתו של מומחה רפואי מתאים, את התנהלות הצוות הרפואי ואת מסמכי המעקב הרפואיים של הלידה, כדוגמת מוניטור עוברי, ניטור לחץ דם וכו'.

חשוב לזכור, כי הכל מתחיל בשאלה, מה הנזק שנגרם לאם או לעובר, שכן הוכחת רשלנות רפואית בלידה מצריכה הוכחת נזק וקשירתו להתרשלות הצוות הרפואי.

האם תביעה על רשלנות רפואית בלידה משתלמת כלכלית?

עלות הגשת תביעה בגין רשלנות רפואית בלידה כרוכה בהוצאה כספית לא קטנה. עלויות אלה כוללות תשלום למומחה עבור חוות דעת רפואיות , תשלום אגרות בתי המשפט והוצאות שונות כדוגמת עלות איסוף המסמכים הרפואיים וכדו'.

למי פונים לאחר רשלנות רפואית בלידה?

אינכם צריכים להתמודד לבד עם הצער והכאב שנגרם כתוצאה מטעות של הצוות הרפואי. פנו אלינו לייעוץ משפטי. עורך דין מומחה ברשלנות רפואית יכול לעזור לכם בכל ההליך המשפטי: הוא יוכל לאמוד את הנזק שנגרם לכם, יאסוף את כל המידע בהתאם לתיעוד הרפואי ויגיש תביעה לפיצויים.

תביעת רשלנות רפואית בלידה

מאמרים קשורים:

תביעות ביטוח- אובדן כושר עבודה

אובדן כושר עבודה אובדן כושר עבודה הוא מצב דרמטי וחשוב להתמודד עם השלבים הבאים: דיווח לביטוח לאומי: דווח לביטוח לאומי על המצב ופרטי המקרה, כדי להפעיל את הזכויות והתמיכה הנדרשת.

קרא עוד »
דילוג לתוכן