עורכי דין דיני עבודה

עבודתו של האדם חשובה לו, ופעמים רבות הוא יעשה הכול כדי להישאר בה, מבלי להיות מודע לכך שהמעביד מפר את זכויותיו. זה יכול להיות עיכוב משמעותי בשכרו של העובד או הרעה בתנאי העסקה. על כל פנים, אם מתעורר חשד שהמעסיק נוהג בחוסר הגינות כלפי העובד, יש לפנות לעורכי דין המתמחים בדיני עבודה שיכולים לטפל בעניין ולהגן על זכויות העובד.

מתי מתקיימת פגיעה בזכויות העובד?

קיימים מצבים רבים שבהם נפגעות זכויות העובד והוא נזקק לשירותיהם של עורכי דין המתמחים בדיני עבודה. להלן דוגמאות מספר למצבים אלה:

  • הלנת שכר – על פי חוק, על המעסיק לשלם את שכרו של העובד לא יאוחר מהתשיעי לחודש. שכר שישולם לאחר מכן ייחשב לשכר מולן.
  • פיטורין של אישה הרה – אסור לפטר אישה בהריון ובתנאי שהיא עובדת 6 חודשים לפחות אצל המעסיק. במקרה זה, כדי לפטר עובדת חייב המעסיק להוכיח שהעילה לפיטורין היא אופן עבודתה של העובדת ולא ההיריון.
  • הרעה בתנאי העסקה – לעתים חלה הרעה מכוונת בתנאי העסקה של עובד (כגון: תשלום שכר נמוך יותר) במטרה לגרום לפיטוריו או מפאת קשיים שאליהם נקלע המעסיק. בכל מקרה, מומלץ לעובד לברר עם עורך דין המתמחה בענייני עבודה מתי הוא זכאי לקבל פיצויים.
  • פיטורין – לפני שמתפטרים או מפטרים, חשוב לקבל ייעוץ משפטי בנושאים כגון: אילו פיצויים מגיעים לעובד שפוטר? האם העובד זכאי לפיצויים גם כשהוא מתפטר? כמה זמן מראש צריכים להודיע הן המעביד והן העובד על סיום עבודה?

מתי פונים אל עורכי דין המתמחים בדיני עבודה?

עובדים במקום נוח משתלם אך חוששים שזכויותיכם נפגעות? או לחלופין, אתם מועסקים בתנאים מחפירים ומרגישים שאין לכם למי לפנות? לכל שאלה בדיני עבודה ולקבלת ייעוץ משפטי, אל תהססו לפנות אלינו. אנו בעלי ניסיון בתחום דיני עבודה. נוכל לסייע לכם בנושאים כמו זכויות המעסיק, זכויות העובד, הפיצויים המגיעים לכם בעת פיטורים, הסכמים קיבוציים וכדומה.

עורכי דין דיני עבודה

מאמרים קשורים:

תביעות ביטוח- אובדן כושר עבודה

אובדן כושר עבודה אובדן כושר עבודה הוא מצב דרמטי וחשוב להתמודד עם השלבים הבאים: דיווח לביטוח לאומי: דווח לביטוח לאומי על המצב ופרטי המקרה, כדי להפעיל את הזכויות והתמיכה הנדרשת.

קרא עוד »
דילוג לתוכן