עורכי דין בתחום הרשלנות הרפואית

על אף שהרפואה בארץ היא מבין המתקדמות בעולם, ייתכנו מקרים בהם נגרמים נזקים למטופל עקב רשלנות רפואית של הצוות הרפואי. הרשלנות הרפואית יכולה להתרחש במצבים שונים ובסוגים שונים של הרפואה המקצועית כדוגמת, קרדיולוגיה, הריון ולידה, טיפולי הפריה, אונקולוגיה, בדיקות הדמיה או ניתוח. לצורך זה קיימים עורכי דין המתמחים בתחום הרשלנות הרפואית שבאים לתת מענה משפטי ולתבוע פיצויים עבור הנפגע כשמתעורר הצורך.

מה עושים עורכי דין המתמחים ברשלנות רפואית

כאשר אדם חושב שנגרם לו נזק רפואי כתוצאה מרשלנות מצד הצוות הרפואי, הוא פונה לעורך דין. עורך דין המתמחה ברשלנות רפואית מתחיל את עבודתו בפגישת ייעוץ שבמהלכה הוא לומד על המקרה. לאחר מכן, ייוועץ עורך הדין ברופאים המומחים כדי לבחון את מידת הנזק שנגרם ולבדוק האם כדאי להגיש תביעה, מבחינה כלכלית. בשלב האחרון מנסח עורך הדין כתב תביעה אותו הוא מגיש לבית המשפט המתאים.

רשלנות רפואית לדוגמה

עורכי דין המתמחים ברשלנות רפואית מטפלים במגוון רחב של מקרים שבהם נגרם נזק לחולה. אחד התחומים הבולטים בתחום הרפואה הוא תחום הקרדיולוגיה. כאשר עורך דין רשלנות רפואית מנסח כתב תביעה עבור הלקוח, הוא עשוי לעסוק בסוגיות משפטיות ורפואיות שונות. אחת הסוגיות היא כשל בהערכת מצבו של החולה, וזאת למרות הממצאים הקליניים שעמדו לרשות הרופא: בדיקת אנזימים, בדיקת אק"ג, צילומים, היסטוריה משפחתית ועוד. סוגיה נוספת יכולה להיות כשל במהלך ביצוע פעולה מסוימת כמו ניתוח מעקפים או צנתור, כגון: גוף זר שנותר בגוף החולה לאחר ביצוע הפעולה, קרע בשריר הלב או ביצוע פעולה רפואית מיותרת.

פנו אלינו לבחינת סיכוייכם לתביעה

נגרם לכם נזק רפואי במהלך ניתוח? חושדים שאבחון המחלה לא היה נכון? תוכלו לפנות אלינו לקבל ייעוץ משפטי בתחום. אנו מצדנו נוכל לענות על כל שאלה משפטית שיש לכם, לאמוד את הנזק שנגרם תוך התייעצות עם מיטב המומחים הרפואיים בתחום ולסייע לכם בכל התהליך של תביעת פיצויים מתחילתו ועד סופו.

עורכי דין בתחום הרשלנות הרפואית

מאמרים קשורים:

תביעות ביטוח- אובדן כושר עבודה

אובדן כושר עבודה אובדן כושר עבודה הוא מצב דרמטי וחשוב להתמודד עם השלבים הבאים: דיווח לביטוח לאומי: דווח לביטוח לאומי על המצב ופרטי המקרה, כדי להפעיל את הזכויות והתמיכה הנדרשת.

קרא עוד »
דילוג לתוכן