תביעות ביטוח

נזקי גוף מאירועים שונים שאינם בגדר תאונת דרכים או רשלנות רפואית לעיתים נראים כי אינם ברי שיפוי.

יובהר כי ניתן לתבוע מכוח עוולת הרשלנות את המקום בו נגרמה העוולה שתוצאתה נזק גוף.

כמו כן נזקי גוף ברי שיפוי מכוח פוליסות ביטוח , כמו ביטוח חיים, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח תלמידים, וכו'.

נזקי גוף מאירועים שונים שאינם בגדר תאונת דרכים או רשלנות רפואית לעיתים נראים כי אינם ברי שיפוי. יובהר כי ניתן לתבוע מכוח עוולת הרשלנות את המקום בו נגרמה העוולה שתוצאתה נזק גוף.

כמו כן נזקי גוף ברי שיפוי מכוח פוליסות ביטוח, כמו ביטוח חיים, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח תלמידים, וכיוצא בזאת. למשרד עורכי דין אגו, בועז- גבאי ניסיון רב שנים בכל הקשור לניהול וייצוג תביעות ביטוח של לקוחות מאזור כפר סבא והמרכז. אנו מספקים שירותי עו"ד תביעות ביטוח בסטנדרטים הגבוהים ביותר של בקיאות ומיומנות. זאת באופן אישי ומסור וברמת פניות מרבית לכל אורך הליכי התביעה, המבוצעים על ידינו באופן יעיל, מהיר ויסודי.

תביעות פיצויים וחברות הביטוח

כמעט כל אחד מאיתנו מבוטח בפוליסות שונות, עליהן הוא משלם במיטב כספו לאורך השנים. מטרתן היא כמובן לסייע בתקופות מצוקה לאחר תאונות, מחלות ופציעות הפוגעות ביכולת להשתכר ובאיכות החיים בכלל. ואולם, ברגע האמת נוטות חברות הביטוח להערים קשיים על מבוטחיהן, ומציגות טענות שונות ומשונות כדי להקטין את אחריותן, לצמצם את הפיצויים ואף לדחות את התביעה מכל וכל. לשם כך הן מעסיקות סוללות עורכי דין המכירים היטב את התחום, ומנסים לעכב את תשלום הפיצויים באמתלות שונות, לא פעם בשאיפה לייאש את המבוטח ולגרום לו להתפשר על הסכומים המגיעים לו. כאן בדיוק עולה חשיבותו של עורך דין תביעות ביטוח.

תפקידו של עורך הדין בשלבים המוקדמים

במידה שהינכם סובלים מנזקי גוף ומתכוונים לפנות אל חברת הביטוח ולממש את זכויותיכם, מומלץ לפנות בהקדם אל עורך דין תביעות ביטוח במרכז. זאת מאחר שלאופן הפנייה עצמו עשויה להיות השפעה גדולה על המשך הדרך ועל הטיפול בתביעתכם, לרבות התיעוד הרפואי שתגישו, הטפסים שתמלאו, וכל שיחה עם נציגי החברה המבטחת. תפקידו של עורך הדין הוא להנחות אתכם ולסייע בהשגת המסמכים הדרושים, למלא באופן הולם את הטפסים, לאתר מראש מכשולים ולמצוא פתרונות בזמן. יתר על כן, באמצעות עורך דין תביעות ביטוח בכפר סבא תוכלו לקבל אומדן ראשוני של סכומי הפיצויים המגיעים לכם, ולהבין את הצפוי מבחינת זמנים והליכים.

ליווי בשלבים מתקדמים

עורכי הדין של משרדנו ימשיכו ללוותכם בכל שלבי התביעה הביטוחית, בין אם פניתם אלינו כבר בשלב המוקדם, או שכבר תבעתם את המגיע לכם אך לא קיבלתם פיצויים נאותים. בתקופה זו עשויים להידרש דיונים מעמיקים מול נציגי חברת הביטוח, השואפים כאמור לצמצם את חבותם כלפיכם, בעוד עורך הדין מטעמכם דואג לאינטרסים שלכם במלוא המרץ והנחישות. אנו מכירים היטב את התנהלותן של החברות המבטחות, איננו נבהלים מהן ומצליחים להשיג עבור לקוחותינו את המרב לו הם זכאים. יתר על כן, במידת הצורך אנו נלווה אתכם גם בתביעה המוגשת נגד חברת הביטוח לבית המשפט, ונוכיח את חבותה לפיצוי מרבי בגין כל נזק גופני שממנו אתם סובלים.

לקביעת פגישה וקבלת מידע אנו מזמינים אתכם לפנות אל משרדנו לצורך קביעת פגישה ראשונה, ולקבלת פרטים נוספים בנושא. פנו אלינו עוד היום בטלפון 09-7722259 ואנו נשמח לעמוד לרשותכם.

מאמרים קשורים:

תביעות ביטוח- אובדן כושר עבודה

אובדן כושר עבודה אובדן כושר עבודה הוא מצב דרמטי וחשוב להתמודד עם השלבים הבאים: דיווח לביטוח לאומי: דווח לביטוח לאומי על המצב ופרטי המקרה, כדי להפעיל את הזכויות והתמיכה הנדרשת.

קרא עוד »
דילוג לתוכן