עו"ד תאונות דרכים תל אביב

תאונות דרכים מתרחשות מדי יום ורבות מהן כוללות נפגעים, הסובלים מפגיעות קשות ומשמעותיות. אם נפגעתם בתאונה, חשוב לפנות אל עו"ד תאונות דרכים תל אביב, אשר יסייע לכם לקבל את הפיצוי הכספי לו אתם זכאים.

חשיבותו של הייצוג המשפטי

הגוף המפצה במקרה של תאונות דרכים הוא חברת הביטוח וכל חברות הביטוח באשר הן, מערימות קשיים על כל תובע המבקש לקבל מהן פיצוי. באמתחתן של אלו, חוקרים רבים ועורכי דין, אשר תפקידם הוא למצוא סתירות במסמכים ובעדויות ולאתר נימוקים אשר יאפשרו לחברת הביטוח לדחות את התביעה. אף אם חברת הביטוח מקבלת את התביעה, במקרים רבים, מציעה היא סכומי פיצוי נמוכים משמעותית מן הנדרש בתביעה. על מנת שהנפגע יקבל את מלוא הפיצוי לו הוא זכאי בהתאם לנזקי גוף שנגרמו לו מן התאונה, עליו לפנות אל עו"ד תאונות דרכים תל אביב אשר לו הניסיון המקצועי והידע המשפטי הנדרש להתמודדות נאותה מול חברת הביטוח.

כיצד בוחרים עורך דין?

בשל חשיבותה הכלכלית של התביעה עבור הנפגע, רוצה הוא בייצוג מקצועי הולם שישיג עבורו את הפיצוי המקסימאלי. אם כן, כיצד בוחרים עו"ד תאונות דרכים תל אביב?

  1. מומחיות בנזיקין: ראשית כל, יש לפנות אך ורק לעורכי דין המתמחים בדיני נזיקין ובעלי ניסיון בייצוג נפגעי תאונות דרכים.
  2. המלצות: כמו בכל בחירה של בעל מקצוע, אין כמו המלצה מלקוח קודם אשר יכול להעיד על מקצועיותו של עורך הדין ושביעות רצונו מן התוצאה המשפטית.
  3. יחס אישי: לצד המומחיות המשפטית של עורך הדין, כדאי לבחור בעורך דין נעים הליכות, אשר מביע יחס אמפתי וסבלני ללקוח, מעניק לו יחס אישי ותחושה כי הוא בידיים טובות.

דגשים לנפגע

אם נפגעתם בתאונת דרכים, ישנן פעולות הכרחיות שיש לבצע בסמוך לתאונה על מנת שניתן יהיה להגיש תביעה לפיצוי באמצעות עורך דין תאונות דרכים תל אביב. ראשית, יש לקחת את פרטיהם של כל המעורבים בתאונה: שמם המלא, טלפונים, כתובות ופרטי הפוליסות. כמו כן, אם היו עדים לתאונה שראו את פגיעתכם, כדאי לקחת גם את פרטיהם. שנית, יש לדווח למשטרה על קרות התאונה ולפנות לקבלת טיפול רפואי מיידי, הן כדי לשמור על בריאותכם והן כדי שיהיה תיעוד רפואי בסמוך לתאונה, אשר יבסס את תביעתכם לפיצוי.

מאמרים קשורים:

תביעות ביטוח- אובדן כושר עבודה

אובדן כושר עבודה אובדן כושר עבודה הוא מצב דרמטי וחשוב להתמודד עם השלבים הבאים: דיווח לביטוח לאומי: דווח לביטוח לאומי על המצב ופרטי המקרה, כדי להפעיל את הזכויות והתמיכה הנדרשת.

קרא עוד »
דילוג לתוכן