עו"ד תאונות דרכים

כולנו מכירים את המושג "תאונת דרכים" וחלקנו אף עברנו אותה, לצערנו, לפחות פעם אחת בחיים. אך מה נחשב לתאונת דרכים מבחינה משפטית? לפי ההגדרה היבשה תאונת דרכים היא נזק גופני שנגרם לאדם כתוצאה מרכב מנועי הנועד לתחבורה, כמו מכונית, אופנוע או אוטובוס. בפועל ההגדרה מורכבת יותר, וכדי להבין האם התרחשה תאונת דרכים ואם מגיעים פיצויים בעקבות זאת, חשוב לפנות אל עו"ד המתמחה בתאונות דרכים.

מה לעשות במקרה של תאונת דרכים?

מטבע הדברים, תאונת דרכים היא אירוע מלחיץ. עם זאת, גם בעת תאונה חשוב לשמור על קור רוח עד כמה שניתן ולפעול על פי השלבים הבאים:

  • חשוב לתעד את פרטי האירוע, כולל הפרטים המלאים של הגורמים המעורבים בתאונה – בני אדם, מספרי רכב.
  • לפנות לקבלת עזרה רפואית ולוודא שכל פרטי התלונה תועדו ביומן הרופא.
  • לבקש אישורי מחלה עבור היעדרות מעבודה.
  • לשמור את כל המסמכים הקשורים לתאונה: סיכומים רפואיים, העתקים של מרשמים, קבלות על הוצאות, ביטוחים.
  • לפנות למשטרה להוצאת אישור משטרתי.
  • להפנות את תלונתכם אל עו"ד תאונות דרכים שינחה אתכם מבחינה משפטית.

את מי תובעים במקרה של תאונת דרכים?

עו"ד תאונות דרכים יבחן את מי עליכם לתבוע כדי לקבל את הפיצויים. הכול תלוי במקרה. אם נהג הרכב הוא הנפגע, הוא תובע את הביטוח שלו. נוסע ברכב או הולך רגל שנפגע יכול לתבוע את חברת הביטוח של הרכב שבו הוא נסע. כאשר הרכב אינו מבוטח או שחברת הביטוח אינה ידועה, מגיש עורך הדין של הנפגע את התביעה לקרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים – קרן שהוקמה במיוחד למצב כגון זה.

אז נפגעתם בתאונת דרכים ואתם לא בטוחים מה צריך לעשות? לא יודעים את מי לתבוע? פנו אלינו דרך האתר או התקשרו אלינו, ותוכלו לקבל ליווי משפטי מלא – החל מחקירת פרטי האירוע ועד להגשת תביעתכם בבית המשפט.

עו"ד מומחה בתאונות דרכים

מאמרים קשורים:

תביעות ביטוח- אובדן כושר עבודה

אובדן כושר עבודה אובדן כושר עבודה הוא מצב דרמטי וחשוב להתמודד עם השלבים הבאים: דיווח לביטוח לאומי: דווח לביטוח לאומי על המצב ופרטי המקרה, כדי להפעיל את הזכויות והתמיכה הנדרשת.

קרא עוד »
דילוג לתוכן