עו"ד לתאונות דרכים מומלץ

דיני הנזיקין קובעים כי כל אדם אשר נפגע בתאונת דרכים, זכאי לפיצוי בגין הנזק הפיזי שנגרם לו בשל התאונה. קבלת הפיצוי מותנית בהגשת תביעה לחברת הביטוח ובשל מורכבות התהליך, כדאי לעשות זאת באמצעות עורך דין תאונות דרכים מומלץ.

פנייה לעורך דין נזיקין

בכל עניין משפטי, חשוב לפנות לעורך דין המתמחה באותו התחום, על מנת לקבל את הייצוג הטוב ביותר והדבר נכון גם לגבי תאונות דרכים. הנפגע בתאונה מבקש לקבל מחברת הביטוח את הפיצוי לו הוא זכאי ויש לדבר חשיבות רבה עבורו הן בשל אובדן ההשתכרות והן בשל ההוצאות הרפואיות שנדרש להן עקב התאונה. עובדה ידועה היא כי חברות הביטוח אינן ממהרות להעניק פיצוי לתובעים והן משקיעות מאמצים רבים בניסיון למצוא נימוקים לדחיית התביעה. על כן, זקוק הנפגע לייצוג של עורך דין נזקי גוף אשר לו המומחיות המשפטית,  הידע והניסיון בהתנהלות מול חברות הביטוח וכך ניתן למקסם את הסיכוי לקבלת התביעה ומלוא הפיצוי.

התרחשה תאונה – מה עושים?

כאשר אדם נפגע בתאונת דרכים, הדבר החשוב ביותר הוא לקבל כמובן טיפול רפואי שהרי הבריאות היא מעל הכל. בד בבד, כדאי לדאוג גם לתיעוד התאונה בכל היבטיה, על מנת שניתן יהיה לתבוע פיצוי בין הנזקים שנגרמו לנפגע. יש לקבל את פרטיהם של המעורבים בתאונה, לרבות עדים. לצלם את זירת התאונה ואף את הפציעות שנגרמו לנפגע. בנוסף לכך, יש לדווח למשטרה על קרות התאונה ואת האישור שמנפיקה לנפגע, יש להעביר למוסד הרפואי בו קיבל הנפגע טיפול ולחברת הביטוח.

עורך דין תאונות דרכים מומלץ

בעידן של עורכי דין רבים כל כך, כיצד יכול הנפגע לבחור בחכמה את עורך הדין אשר ייצג אותו בתביעת הפיצוי מול חברת הביטוח? ניתן להצביע על שלושה פרמטרים מרכזיים אשר יש לשים לב אליהם בבחירת עורך דין:

  1. מומחיות בדיני נזיקין: בקיאות מלאה בחקיקה ובפסיקה בתחום הנזיקין, היא הכרחית כדי להעניק ייצוג משפטי טוב לנפגע.
  2. התנהלות נעימה וסבלנית: עורך דין טוב הוא כזה המתנהל מול הלקוח בצורה נעימה וסבלנית, מסביר לו את משמעותם של הליכים ומסמכים משפטיים ומשיב לשאלותיו.
  3. חשיבה מחוץ לקופסא: התאמת הפתרון המשפטי ללקוח, בהתאם לנסיבות המקרה.

מאמרים קשורים:

תביעות ביטוח- אובדן כושר עבודה

אובדן כושר עבודה אובדן כושר עבודה הוא מצב דרמטי וחשוב להתמודד עם השלבים הבאים: דיווח לביטוח לאומי: דווח לביטוח לאומי על המצב ופרטי המקרה, כדי להפעיל את הזכויות והתמיכה הנדרשת.

קרא עוד »
דילוג לתוכן