עו"ד דיני עבודה תל אביב

פוטרת מעבודתך ואתה מעוניין בייעוץ על זכויותיך? הוגשה נגדך תביעה על ידי העובד? עו"ד דיני עבודה תל אביב עומד לרשותכם במתן ייעוץ וייצוג משפטי לאורך כל הדרך.

זכויותיו של העובד

דיני העבודה העניקו לעובד זכויות סוציאליות רבות, אשר את חלקן מחויב המעסיק לתת בעת תקופת העבודה וחלקן רלוונטיות בעת פיטוריו של העובד. כך לדוגמא, תשלום שכר עבודה, דמי מחלה ודמי הבראה, הן זכויות הניתנות לעובד בתקופת העסקתו. לעומת זאת, מתן הודעה מוקדמת ותשלום פיצויי פיטורים, עומדות על הפרק רק בעת פיטורי העובד. בעת התפטרות מהעבודה או בעת פיטורים, רצוי לפנות אל עו"ד דיני עבודה תל אביב, על מנת לוודא כי זכויות העובד שולמו לו במלואן ואם לא, יוכל הוא להגיש תביעה, באמצעות עורך הדין ולקבל את מלוא הכספים המגיעים לו.

חובות וזכויות המעסיק

כל זכות סוציאלית שניתנה בחוק לעובד, החובה לשלמה מוטלת על המעסיק. כאמור, חלק מן הזכויות משולמות לאורך תקופת העבודה וחלקן עומדות על הפרק בעת סיום יחסי העבודה. כך למשל כאשר מעסיק מבקש לפטר עובד, הוא מחויב לקיים שימוע כדין, לתת הודעה מוקדמת לעובד ולשלם לו את מלוא כספי הפיצויים. אולם, לצד החובות הרבות המוטלות על המעביד, נתן בידו החוק גם זכויות שונות כגון מתן הודעה מוקדמת על ידי העובד בעת התפטרות, פררוגטיבה לקבוע את מועד היציאה לחופשה של העובד וכיו"ב. טרם פיטורי עובד, או אם הוגשה נגד המעסיק תביעה, חשוב לקבל ייעוץ וייצוג משפטי של עורך דין דיני עבודה בתל אביב, אשר ישמור על האינטרסים של המעסיק לאורך ההליך.

עו"ד דיני עבודה תל אביב לשירותכם

בכל בעיה הנוגעת לתחום דיני העבודה, חשוב מאוד להיוועץ עם עורך דין המתמחה בענף משפטי זה. מדובר בתחום מורכב ודינאמי ועיסוק בו דורש בקיאות מרובה בחקיקה ובפסיקה. על כן, בין אם מדובר על עובד המבקש לברר את זכויותיו ובין אם מדובר על מעסיק, אשר רוצה לדעת כיצד לקיים את דרישות החוק, הכתובת היא עורך דין מומחה לדיני עבודה, אשר יעניק חוות דעת משפטית מקיפה ויוודא כי זכויות הלקוח נשמרות באופן האופטימאלי. טיפים לבחירת עו"ד דיני עבודה תל אביב:

  1. מומחיות בדיני עבודה: כאמור, יש חשיבות רבה למומחיות עורך הדין בתחום זה.
  2. ייצוג עובדים ומעסיקים: רצוי לפנות לעורך דין בעל ניסיון בייצוג עובדים ומעבידים, היות שכך הוא מכיר את שני צדי המטבע ויכול לתת ייצוג טוב יותר.
  3. שכר טרחה הוגן: יש לוודא כי הצעת שכר הטרחה שנתן עורך הדין היא הוגנת וסבירה וכמקובל בענף.

מאמרים קשורים:

תביעות ביטוח- אובדן כושר עבודה

אובדן כושר עבודה אובדן כושר עבודה הוא מצב דרמטי וחשוב להתמודד עם השלבים הבאים: דיווח לביטוח לאומי: דווח לביטוח לאומי על המצב ופרטי המקרה, כדי להפעיל את הזכויות והתמיכה הנדרשת.

קרא עוד »
דילוג לתוכן