משרד עורכי דין רשלנות רפואית

תחום הרשלנות הרפואית הוא אחד מענפי המשפט המורכבים ביותר. עיסוק בו דורש מומחיות משפטית ענפה, לצד רגישות וסבלנות כלפי הלקוחות, אשר חוו פגיעה פיזית ונפשית לא קלה. משרד עורכי דין רשלנות רפואית עוסק במגוון של תיקים, החל מרשלנות רפואית בהריון ובלידה וכלה ברשלנות רפואית בניתוחים פלסטיים.

רשלנות רפואית – עולם ומלואו

בכל טיפול רפואי, פשוט כמורכב, יכולה להתרחש רשלנות רפואית, כאשר לעיתים נגרם למטופל נזק פיזי קל ובמקרים אחרים, נכות קשה מאוד הפוגעת ביכולת התפקוד שלו ובאיכות חייו. הסיבות לרשלנות רפואית, גם הן שונות ומגוונות. לעיתים, המקור לרשלנות הוא אי קבלת הסכמה מדעת לטיפול הרפואי. זהו מצב שבו הרופא לא מסר למטופל את כל האינפורמציה אודות הטיפול הרפואי ונגרם למטופל נזק שלו ידע על הסיכוי להתרחשותו, היה מסרב לטיפול. במקרים אחרים, הטיפול עצמו נעשה באופן רשלני, למשל בשל העדר מיומנות מספקת של הרופא. תרחיש אפשרי נוסף הוא  מחדל לבצע מעקב רפואי כהלכה, לאחר סיומו של הטיפול, מצב אשר מוביל לעיתים קרובות להעדר אבחון של סיבוך רפואי כתוצאה מן הטיפול.

דוגמאות לרשלנות רפואית

רבים מן המקרים בהם מטפל משרד עורכי דין רשלנות רפואית, מתרחשים בהליך של הריון ולידה. כך למשל, מוגשות תביעות נגד רופאים אשר לא ביצעו מעקב הריון תקין וגרמו להעדר אבחון של מום בעובר. דוגמא נוספת לרשלנות רפואית בהריון, היא כאשר הרופא לא הגדיר את ההיריון כהריון בסיכון גבוה, היכן שהיה נדרש לעשות זאת. בשל כך, לא בוצע מעקב רפואי צמוד יותר אחר המטופלת ונגרם לה ו/או לעובר נזק שניתן היה למנוע אותו לו הוגדר ההיריון כהריון בסיכון גבוה. רשלנות רפואית בלידה יכולה להתרחש בין היתר בשל בחירה שגויה בשיטת הלידה, למשל בבחירה בלידה וגינלית כאשר יש צורך לבצע למעשה ניתוח קיסרי לשמירת בריאות היילוד. משרד עורכי דין רשלנות רפואית מטפל גם במקרים של רשלנות רפואית בניתוחים פלסטיים, למשל בניתוח אף, בניתוח להסרת משקפיים בלייזר וכיו"ב.

בחירת המשרד לייצוג משפטי

הצלחתה של תביעת רשלנות רפואית תלויה רבות בטיב הייצוג המשפטי של הנפגע. כאמור בפתח הדברים, מדובר בתחום משפטי מורכב ועל כן יש חשיבות רבה לפנייה אל משרד עורכי דין רשלנות רפואית המתמחה בענף זה ובעל ניסיון רב בייצוג תובעים בסוג הפגיעה עליו מדובר. יש לבחור במשרד עורכי דין אשר שמו הולך לפניו בתחום הרשלנות הרפואית, משרד אשר פועל בשקיפות מול הלקוח, משתף אותו בהחלטות המקצועיות ופועל במסירות מלאה למימוש כל זכויותיו בשל הנזקים שנגרמו לו עקב הרשלנות הרפואית. כמובן כי גם הפרמטר של שכר הטרחה משחק תפקיד ויש לפנות למשרד אשר נותן ללקוח הצעת שכר טרחה הוגנת, המתאימה למקובל בתחום.

מאמרים קשורים:

תביעות ביטוח- אובדן כושר עבודה

אובדן כושר עבודה אובדן כושר עבודה הוא מצב דרמטי וחשוב להתמודד עם השלבים הבאים: דיווח לביטוח לאומי: דווח לביטוח לאומי על המצב ופרטי המקרה, כדי להפעיל את הזכויות והתמיכה הנדרשת.

קרא עוד »
דילוג לתוכן