ייעוץ בתביעות רשלנות רפואית

ביצוע הליך רפואי כמו ניתוח הוא פעולה בלתי נעימה, אך עוד יותר לא נעים לגלות שבוצעה רשלנות רפואית. עצם שנשכח בגוף החולה לאחר הניתוח או עובר שנפגע בגלל ביצוע לידה באופן בלתי מקצועי יכולים להוביל את המטופל אל עורך דין כדי שיוכל לנסח תביעות רשלנות רפואית.

תביעות רשלנות רפואית – דוגמאות

מה נחשב לרשלנות רפואית? בניגוד לימים עברו שבהם רופא אחד עסק במרבית התחומים ברפואה, היום הרפואה מתחלקת לתחומים שונים שבהם, לצערנו, נעשות טעויות. עורכי הדין מגישים תביעות רשלנות רפואית במגוון תחומים. רשלנות בתחום האונקולוגיה, למשל, תיחשב אם קיים עיכוב בגילוי המחלה כתוצאה מאי הפניית המטופל בזמן לבדיקת דימות. בתחום הקרדיולוגיה יוכל להיגרם אבחון לקוי עקב חוסר התחשבות בממצאים רפואיים כמו אק"ג או היסטוריה משפחתית. דוגמה אחרת היא נזק ליילוד שעלול להיגרם כתוצאה משימוש לקוי בכלים העומדים לרשות הרופא או המיילד.

מה עושה עורך הדין?

כשאתם באים לעורך דין לצורך קבלת ייעוץ בעניין תביעות רשלנות רפואית, הדבר הראשון שהוא יעשה הוא לתשאל אתכם בנוגע למקרה. לאחר מכן יחל תהליך ארוך של איסוף חומר משפטי ורפואי עבור המקרה שלכם. בשלב הבא יתייעץ עורך הדין עם רופאים מומחים, בהתאם לתחום הרפואי שבו נגרם לכם הנזק, כדי להבין את חומרת המעשה ולאמוד את הנזק שנגרם. בסיום התהליך, במידה שעורך הדין מגיע למסקנה שמשתלם לכם כלכלית להגיש תביעה נגד הגורם הרפואי, הוא יגיש את כתב התביעה לבית המשפט המתאים.

לפיכך, זכרו שאתם לא לבד. אם אתם ממשיכים לסבול מכאבים לאחר ניתוח או חושבים שהיו יכולים לגלות את המחלה שלכם מוקדם יותר, פנו אלינו ואנו נשמח לתת לכם חוות דעת מקצועית וללוות אתכם בכל התהליך המייגע שבאיסוף החומרים הרלוונטיים ועד לקבלת הפיצוי.

ייעוץ בתביעות רשלנות רפואית

מאמרים קשורים:

תביעות ביטוח- אובדן כושר עבודה

אובדן כושר עבודה אובדן כושר עבודה הוא מצב דרמטי וחשוב להתמודד עם השלבים הבאים: דיווח לביטוח לאומי: דווח לביטוח לאומי על המצב ופרטי המקרה, כדי להפעיל את הזכויות והתמיכה הנדרשת.

קרא עוד »
דילוג לתוכן