בחירת עורך דין רשלנות רפואית

רשלנות רפואית יכולה להתרחש בכל מצב – בין אם מדובר בניתוח מעקפים מסובך או בניתוח פשוט הנעשה בהרדמה מקומית. אז נכון שגם הצוות הרפואי עלול לטעות, בייחוד בעבודה כה אינטנסיבית הדורשת ריכוז והתמודדות יום יומית עם חולים רבים, אך כאשר הטעות נובעת מחוסר פעולה או חוסר מקצועיות מצד הצוות הרפואי, כאן מתחילה הבעיה. עורך דין המתמחה ברשלנות רפואית יפעל במישור המשפטי על מנת להשיג עבורכם את הפיצוי המירבי עבור הנזק שנגרם לכם.

דרכי פעולה של עורך דין המתמחה ברשלנות רפואית

הדבר הראשון שעושה עורך דין רשלנות רפואית הוא לאסוף את כל המידע הקיים על המקרה הספציפי. מדובר בתהליך שעשוי לקחת זמן, מכיוון שמדובר באיסוף כל החומר הרפואי והמשפטי הקיים. לאחר מכן ייוועץ עורך דין המתמחה ברשלנות רפואית במומחים כדי לאמוד את הנזק שנגרם ולקבוע אם הייתה רשלנות. אם, למשל, מדובר ברשלנות רפואית במהלך צנתור, ייוועץ עורך הדין בקרדיולוג מומחה, ואם נגרם נזק ליילוד במהלך הלידה, הוא יתייעץ עם רופא נשים. לאחר מכן, במידה ועורך הדין יחליט שהגשת תביעה כדאית עבור הלקוח שלו מבחינה כלכלית, הוא ינסח כתב תביעה לבית המשפט.

רשלנות רפואית בתחום האונקולוגיה

בארץ ובעולם ישנם אנשים רבים המתמודדים עם מחלטת הסרטן בדרגות שונות. לעתים מתרחשת רשלנות רפואית גם בתחום הזה ועורך הדין המתמחה ברשלנות רפואית נאלץ להתמודד עם הסוגיות השונות העומדות לפניו. למשל, מצב שבו הרופא איחר באבחון המחלה כתוצאה מביצוע בדיקה באופן בלתי מקצועי או פענח בדיקות באופן שגוי. רשלנות רפואית בתחום זה תיחשב גם אם הרופא לא שלח את המטופל לביצוע הבדיקות הרלוונטיות בהתאם למקרה, כמו בדיקת משטח צוואר הרחם, ממוגרפיה או צילום חזה לאבחון סרטן הריאות.

למידע נוסף – פנו אלינו

אם עברתם לאחרונה פרוצדורה רפואית, אתם עדיין חשים ברע וחושבים שנעשה לכם עוול בטיפול הרפואי שקיבלתם, תוכלו לפנות אלינו לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי. אנו נבחן כל מקרה לגופו, ניוועץ במומחים מתאימים בתחום הרפואה ונגיש עבורכם כתב תביעה לצורך קבלת פיצויים.

בחירת עורך דין רשלנות רפואית

מאמרים קשורים:

תביעות ביטוח- אובדן כושר עבודה

אובדן כושר עבודה אובדן כושר עבודה הוא מצב דרמטי וחשוב להתמודד עם השלבים הבאים: דיווח לביטוח לאומי: דווח לביטוח לאומי על המצב ופרטי המקרה, כדי להפעיל את הזכויות והתמיכה הנדרשת.

קרא עוד »
דילוג לתוכן